FANTASTISK HELG

0kommentarer

tänkte och ta o berätta om min fantastiska helg, som har gått för fort! 

i fredags kom jag hem från skolan halv fyra, och på direkten stack och jag älskling iväg och jobbade lite granna, extra cash.. helt okej:') sedan följde jag med honom hem för att äta och göra i ordning oss! sedan åkte vi ut till fäbo på 18års fest, älskling var chaufför hela kvällen och natten så kom inte hem förs fem på morgonen. 
det blev väldigt mycket åkandes fram och tillbaka, men hade riktigt trevligt! mådde kanske dock inte så bra o lördags morse när jag vaknade.* 
mamma väckte mig nio för att jag skulle iväg och klippa mig men jag orkade (kunde inte) så ringde och avbokade tiden och gick och la mig bredvid andreas igen, sedan sov vi hela dagen..vaknade bara och åt mat. för på kvällen sen var det hällaträff. den sista hällaträffen, så det var riktigt med folk och väldigt roligt! dock väldigt kallt, men jag hade ju min vinterjacka så jag stod ut! helt otroligt att behöva använda vinterjacka i augusti.. 
vi hade riktigt kul med grabbarna som var med, oskar jimmy och johannes :) kom hem vid två och sov i 12 timmar hihi. 
idag har vi tittat på film och sedan jobbat igen, nu är jag hemma, nydyschad och packar inför imorgon! 
 

Kommentera

Publiceras ej