100 frågor

0kommentarer

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina klasskompisar (är i skolan)
3. Hur lång är du? 165 ungefär
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kick ass 2, men somnade till Johan Falk igår.
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Storebror
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "inte lika cool som jag trodde! besviken!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll 
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? halv sju
13. Vilken är din favorit julsång? All i want for christmas is you
14. Vilken är din favoritplats? I sängen bredvid älskling 
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga utymmen, typ hiss
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis med pojkvännen i ett hus/längenhet
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon skulle vara under min säng, är fortfarande rädd för de haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hahahha, åh inget jag kan berätta ju. 
19. Hur stor är din säng? 160 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator
21. Sover du med eller utan kläder på dig? sover jag själv, shorts & tshirts, med älskling.. typ bara underkläder 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Köping och sthlm 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Alltid'
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel 
28. Vilken är din favoritefterrätt? marängsviss 
29. Tycker du om kinamat? bästa ju 
30. Tycker du om kaffe? tycker inte om någon varm dryck
31. Vad dricker du till frukost? oboy
32. Sover du på någon särskild sida? ligger på sidan mitt i sängen 
33. Kan du spela poker? Nej, det skulle jag inte påpeka
34. Tycker du om att mysa? kan ju vara det bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? sockerberoende..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? typ 3pers
37. Vill du ha barn? självklart
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
40. Föredrar du havet eller en bassäng? inget av det, ett badkar där jag kan bestämma värmen själv :( 
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat..
42. Äger du dyrbara smycken? jorå 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Blacklist! 
44. Kan du rulla med tungan? ibland, tycker det är svårt 
45. Vem är den roligaste människan du känner? olika från dag till dag 
46. Sover du med gosedjur? hihi nej 
47. Vad har du för ringsignal? ingen aning, ansiktet - äckligt, tror jag
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en duk
50. Flirtar du mycket? haha hela dagarna med min fina pojkvän
51. Kan du byta olja på bilen? har aldrig testat, men det tror jag nog..kan väl inte va så svårt? 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? neeej, inge körkort ;) 
53. Vilken var den senaste boken du läste? Rävungen 
54. Läser du dagstidningen? bara på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej 
56. Dansar du i bilen? Om jag är på rätt humör 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar aldrig på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skriver/ritar aldrig, så det blir väl matte uppgifter :p 
59. När var du i kyrkan senast? När mamma & pappa gifte sig i somras
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? thomas, lätt! 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter 
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? världens bästa pojkvän
63. Vad lyssnar du på just nu? tv:n och m&p
64. Har du varit med i tidningen? jodå
65. Vad är det konstigaste du ätit? vet inte, hatar att testa nya saker
66. Vem såg dig naken senast? pojkvännen, såklart 
67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa och vit
68. Hur imponerar man på dig? var snäll  
69. Vem ringer du när du är ledsen? ingen typ 
70. Har du någon piercing? nej, har haft i näsa & navel 
71. Din största vinst? typ 50kronor på skraplott hahah
72. Civilstånd? förlovad ;-) 
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, bloggar 
74. Är du fåfäng? tror jag inte
75. Ångrar du någonting du gjort? ja. 
76. Hur gammal är din pappa? 46 ksk :o 
77. Vilket är ditt drömjobb? jobba i ambulans / helikopter
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? nja, inget jag kommer på nu
79. Vad har du haft för husdjur? katter, hundar, kanin, mus, råtta 
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?  känns som att jag har skrivit rätt personliga saker i bloggen (iallfall förut). Men jag har väl fått nya läsare så:
- jag har varit gravid. 
- jag pratade teckenspråk när jag var liten. 
- jag har svårt för människor, min pojkvän säger att jag inte tycker om människor 
81. Svär du ofta? När jag är arg gör jag det
82. Sverige när det är som bäst? Vintern eller sommaren
83. Kan du åka slalom? haha aldrig stått på ett par skidor
84. Vad har du ätit i dag? en chokladbit, från chokladkalendern ;-)
85. Vad har du för utbildning? ingenting just nu 
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mage, hår

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ben & rumpa
88. Vilken är din bästa egenskap? att jag alltid lyssnar när folk söker stöd hos mig, trots att jag själv kanske inte skulle berätta vad som helst för dom så finns jag alltid där.. och håller alltid tyst. :) 
89. Vilken är din sämsta egenskap? långsiktigt, blir jag arg kan jag vara arg i flera dagar. 
90. Två nära vänner? orkar inte ens svara på den där frågan -.- 
91. Saknar du något? livet är rätt nice faktiskt 
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Absolut
93. Vad gör dig ledsen? skulle ju kunna säga döden, sjukdomar och krig, men jag tror de flesta förstår att sådant gör en ledsen. finns inget speciellt som gör mig ledsen, blir mest arg. 
94. Vad gör dig glad? När någon säger nåt gulligt till mig och mina vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? kan ju titta min civilstatus
96. Vad ska du göra i helgen? sova... inte sovit något den här helgen. 
97. Vad är det dummaste du gjort? alldeles för mycket. 
98. Bakgrund på datorn? en bild på min familj från bröllopet 
99. Vem är din förebild? ingen speciell. 
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? åka till träningen

Kommentera

Publiceras ej