"DU ÄR ONDSKAN SJÄLV, OCH SÅNA SOM DU SKA FÖRGÖRAS"

0kommentarer

Efter skolan gick jag & min pojkvän till UM för att jag skulle ta den andra livmoderhalssprutan och prata om vad vi skulle göra åt mina mensmärtor eftersom att det jag har testat nu inte funkar! Jag fick recept på värktabletter så får väl se om det hjälper... lite starkare saker ;-)! 
Nu har jag läst klart de sista 20sidorna i Ondskan (rubriken är den bästa meningen i hela boken) och sitter och gör dom sista frågorna nu, tror dock inte att jag kommer bli klar tills ikväll för jag vill göra detta ordentligt för jag vill ha ett bra betyg! jag måste höja betyget i Svenska fort som fan! (innan sommaren) 
juste min tandställnign har fuckat ur, tråden har lossnat så har skit ont, så måste till tandläkaren och fixa det! 
Nu måste jag forstätta med frågorna, långt inlägg förlåt! 
 

Kommentera

Publiceras ej