ALLT DU ÄR

0kommentarer


Det bästa med praktik är att man kan vara ledig lite när som helst, eftersom man jobbar inom vården! Men det är inte så skönt att jobba helger, men det blir fina pengar senare i månaden! Idag har jag iallafall varit ledig, riktigt skönt eftersom att jag jobbade lördag, söndag, måndag och tisdag! Även att det är mitt i veckan är jätte skönt eftersom att det får veckan att verka kortare! 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, tog en promenad på 7km med mamma, skönt att vara ute i friska luften. Tråkigt bara att knät fortfarande inte vill som jag. När vi kom hem tog jag en välförtjänt lång dusch, rakade benen, hade hår inpackning, och tvättade hela kroppen med body peeling! nu känner jag mig fräsh igen. 
ska fortsätta att inte göra något, bara vila upp mig eftersom att jag börjar 6.45 imorgon bitti! 
 

Kommentera

Publiceras ej