HELGEN

0kommentarer

Hejsanhoppsan! tänkte ta och berätta lite om min helg så att ni har något att läsa. Jag har spenderat hela helgen hemma hos älskling, enda sedan i torsdags faktiskt. I torsdags var vi i Eskilstuna och tittade på rix fm festival, så som artister som Panetoz, Medina, Adelen, Darin, Josef Johansson osv! Det var helt okej, jätte kul att se alla artister men jätte tråkigt väder. I fredags firade vi min pappa som fyldde 45, hade det allmänt trevligt osv. 
Sedan åter till älskling och upp klockan 06.00 i lördags för att åka till linköping med hans farbror för att sälja moppen (fyfan, ville bara gråta..) och sedan på motor tävling där hans pappa var och tävla. 
Kom hem sent igår och somnade nästan på en gång. Nu sitter jag hemma ute på altan och målar naglarna, tittar på tre kronor och dricker energidricka (väldigt viktigt att ni ska veta det). 
ska fortsätta med det nu och måla ett till lager, hehe.
Nu har ni iallafall något att läsa och så ska jag försöka att komma igång att blogga, igen!! vill också ändra designen, men vet inte om jag orkar det idag. 

Kommentera

Publiceras ej