DÅLIG UPPDATERING IGEN

0kommentarer


Men var arnvakt från lördag till söndag så har absolut inte haft tid för bloggen. Men kan berätta lite om min helg för er iallafall. 
I lördags morse åkte jag & klippte mig, snelugg nuråå! är jätte ovant, men blir väl bättre snart, just nu har jag luggen i hårnål för det är så ovant haha! sen åkte jag & älskling till köping, där köpte vi massor av godis, chokladkalender och chokladtomte! sedan åt vi max till lunch, väldigt mysigt att gå runt och handla med älskling, nu vet vi hur det känns. sen när vi kom hem kom alice & nova. 
det var väldigt kul att vara barnvakt, men nu vet jag att jag absolut inte är redo för barn.. jag vill inte vara låst på det sättet, inte riktigt än iallafall! Men är väldigt glad över att älskling hjälpte mig så mycket hiih. 
I söndags forsatte vi att vara barvakt fram till 15, sen åkte vi och städade.. börjar bli riktigt trött på det menmen! Sen åt vi lite kebab för vi var hungriga hiih, på kvällen hade vi adventsfika med min familj.. helt otroligt att det redan är december, längtar såååå till julafton. 
 
lite kortfattat om vad jag har gjort i helgen, jag tycker iallafall att den varit skön. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min sista lektion ska börja, våran egentligen sista lektion är inställd så slutar mycket tidigare idag. Ikväll är det föräldrarmöte på handbollen, jag hoppas att vi hinner träna lite iallfall!  
 

Kommentera

Publiceras ej