PLUS GRADER

0kommentarer

Jag är en sån där människa som fryser hur lätt som helst, pappa brukar skoja och säga att jag ska ha på mig vinterjacka när det är under 30+ ute för att jag tydligen fryser då. Men jag fryser nog när det är under 10+ ute. Känns som lederna fryser till is och jag får väldigt ont i mitt knä och i tummen (efter att jag gjorde illa den). Därför är jag verkligen såååå jädrans glad över att det har varit plus grader hela veckan, och igår när det var 10+ ute, shiiit vår♥ så snart får jag äntligen dissa min vinterjacka (trots att jag älskar den väldigt mycket) och ta fram min fina skinnjacka igen.. äntligen! 
tänkte bara medela er om att jag är shit glad över det haha! och fortfarande sjuk, ont i näsan&huvudet.. men det börjar ge med sig, så imorgon lär jag hitta på något! 

Kommentera

Publiceras ej