DU ÄR BÄTTRE ÄN SÖMN OH OH

0kommentarer


Hade en bra måndag igår, skolan gick snabbt och vi gjorde ingenting på lektionerna. Sedan följde med älskling som skulle klippa sig, min snygga kille♥ Sedan hem till honom och äta max, mumsmums! För att sedan röra sig mot hadbollsträning, tråkigt nog var de flesta sjuka men vi fick göra det bästa av situationen och tränade skott på mål nästan hela träningen. Sen kom älskling och hämtade mig och jag sov hos honom, kan ju vara det bästa som finns att sova bredvid honom. 
 
Nu sitter jag i skolan och har haft min första lektion, matte.. asså jag hatar verkligen matte! Min andra lektion börjar om en timme, och resten av min klass läser engelska nu så jag ska försöka ta vara på tiden och läsa lite i min svenksa bok som snart ska vara klar. Robinson Crusoe. 
Uppdateringar mer sen när jag har något intressant att visa
 

Kommentera

Publiceras ej