BLOGGFRÅGOR - MITT KÄRLEKSLIV

1kommentarer

Är jag i ett förhållanden nu? Ja 
Tror jag på kärlek vid första ögonkastet? Ja, föll för min pojkvän första gången jag såg honom
Hur många har jag varit riktigt kär i? Två stycken 
Min första riktiga kärlek? Tom rondinini
Är jag oskuld? Nej
När hade jag sex senast? Söndags
Skulle jag ha sex med den jag senast fick sms av? Ja, eftersom att det är av älskling eheh
Har jag haft sex med fler än 20 personer? Nej, bara en person
Har jag kysst ett ex efter att vi gjort slut? Ja, 
Vem? Både Tom och Andreas
Vart går gränsen vid otrohet? Puss på munnen, men ska man ge komplimanger till tjejer hela tiden & skicka både pussmunnar & hjärtan & vara as intresserad så behöver man inte vara tillsammans med mig :)
Har jag varit otrogen? Nej
Har någon varit otrogen mot mig? Nej
Är jag svårflörtad? Ja
Har jag gråtit framför någon jag tycker om? Japp 
Har jag slagit någon jag tycker om? ohjaaa... 
Om du har en pojk/flickvän hur skulle jag beskriva denna person? Världens finaste kille, omtänksam och tar alltid hand om sin flickvän, världens snällaste. ett plus i kanten är ju att jag älskar hans utseende och hans klädstil. 

1 kommentarer

Karma

02 Apr 2013 17:57

"Vart går gränsen vid otrohet? Puss på munnen, men ska man ge komplimanger till tjejer hela tiden & skicka både pussmunnar & hjärtan & vara as intresserad så behöver man inte vara tillsammans med mig :)
Har jag varit otrogen? Nej"
Så vitt jag vet har du varit otrogen mot din nuvarande pojkvän både en och två gånger, kanske hade fel då hehe.

Kommentera

Publiceras ej