det var stunder som fick mig att inse, att livet var menat för oss två

0kommentarer

som alla säkert redan förstår, har jag till tillbringat hela min helg med min käre pojkvän. 
men jag har också hunnit med att vårstäda våran tomt där hemma, skiiti jobbigt. bära massa betong och granit, mina händer är jätte konstiga nu! 
förutom det så har helgen var helt fantastisk som vanligt med älskling! i lördags var vi ute ett tag och träffa några men vi beslöt oss att åka hem tidigt eftersom att det inte hände speciellt mycket. 
igår var vi hemma hos honom och jag umgicks med hans mamma&syster medan han var ute och fixade massa saker med crossen, jag konstanterar att det är vår nu! sen har vi cyklat också, sommarkänslorna bara sprudlar! 
långt & onödigt inlägg men har grymt tråkgit då jag sitter i skolan och väntar på att min lektion ska börja.. mer uppdatering under dagen, jag slutar tidigt. skönt! & lediga på onsdag! 
 

Kommentera

Publiceras ej