FULLSPÄCKAD DAG

0kommentarer

har haft huvudvärk sen igår, trodde de var för att jag var trött..men den var kvar i morse och stort bevis på att jag inte mår bra i kroppen är att jag försover, försov mig ungefär en timme... men hoppade ur sängen och satte på mig kläder och in i bilen påväg till skolan.. satt och var nervös inför nationella skulle gå med min huvudvärk så valde att följa med pappa&mamma på återbesök hos otropeden med pappas rygg och blev kvar där i sex timmar.. fick även se när läkaren stack en kniv i ärret och grävde runt med en sak..detta gjorde han utan bedövning så pappa skrek tills han grät OCH det är de äckligaste jag någonsin har sett!
men nu har jag pluggat till mitt naturprov imorgon och så får vi se när jag får göra mitt nationella..tråkig o missa de men jag har migrän så ska ta det lugnt med huvudvärk så det är väl lika bra!
nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!

Kommentera

Publiceras ej