HÄLLA

0kommentarer


Hela helgen har spenderats med älskling, (igen) standard när man har pojkävn! iallafall för mig. 
i fredags var vi hemma och tittade på star wars och mös och åt grymt mycket godis, i lördags gick dagen till att göra i ordning oss för att senare på kvällen förflytta oss till Hällaträffen (bilträff), jag kan säga att det var riktigt kul att vara där.. jag älskar snygga bilar som har mototrer som låter! mitt hjärta slår ungefär ett extra slag när riktiga bilar gasar. dock var det kallt & tråkigt väder, men det blir säkert fler hällaträffar för våran del och då hoppas jag på att det blir lite roligare! 
kom hem runt tre inatt så har mesta delen sovit bort hela söndagen, min söndagsångest är ritkgit stor.. känns som att jag har jättem ycket att göra men vet inte riktigt vad... så tänker börja med att städa rummet och byta sängkläder.! 
hejssvejs! 

Kommentera

Publiceras ej