VERKSAMHET

0kommentarer


Första gången på fem veckor som jag sitte rmed datorn hemma och gör skoluppgift, det som är de sköna med att vara på praktik..slippa alla läxor! Nu har vi istället jätte mycket känns det som, har en uppgift på svenskan (att skriva en krönika (som jag aldrig har gjort, och min lärare berättar inte hur man ska göra, utan har istället lagt ut en länk på nätet där det står hur man gör, fattar ingenting!!) Sen har vi en uppgift om omvårdnad vid hjärtsvikt, och det här är stora uppgifter så det är drygt att sitta med dom, känns ändå som att man inte kommer någonvart! Just nu sitter jag och jobbar lite med specialpedagokiken, skriver om olika verksamheter inom LSS..men är snart klar. 
Så nu vet ni varför jag inte uppdaterar så mycket, har fullt upp med skolan. Men ändå känns livet rätt nice faktiskt, och på lördag ska jag klippa mig 9.30, fattar inte varför jag alltid ska få så tidiga tider.. kommer ju vara skit trött!! 
 

Kommentera

Publiceras ej