EFTERLÄNGTAD FREDAG

0kommentarer

Efterlängtade fredag! snö på backen, så idag blev det vinterjacka..tänker inte frysa något mer nu! 
Just nu sitter jag på komplementärmedicinen, ska plugga till medicinprovet vi har idag, hjärtsvikt. Men jag känner att jag är rätt okoncentrerad ;-) Idag skulle jag + min grupp ha redovisning på vården, men tjejen i min grupp som har keynoten och det är inte i skolan idag, så får se hur det blir med det. 
Idag är sista dagen i skolan på fyra veckor(!!) Jag har praktik + höstlov. Ska bli skönt att komma ifrån skolbänken och att få komma ut och arbeta praktiskt. 
Jag slutar 15.10 idag och det innebär att jag kommer hem klockan fyra, då ska jag plugga lite grann, sen får jag se vad jag hittar på ikväll...måste bara skriva att jag saknar min pojkvän något extremt jävla mycket, så sjukt tomt. 
Jag ska väl plugga nu så jag kan känna mig 100% säker på provet, ha en bra fredag! 
 

Kommentera

Publiceras ej