HAR SPRUNGIT ÄNDA SEN BARNSBEN

0kommentarer

så en dag, raserades hela mitt slott. 
lite så jag kände på idrotten idag, det var löptest.. 2.4km på tid. 
men jag fick stå bredvid och titta på när de andra i klassen värmde upp och när alla andra sprang iväg fick jag gå, jag gick 2.4km.. ville så gärna springa, såg så skönt ut, trodde jag skulle bryta ihop. 
jag tycker om att göra mitt bästa, och det gör jag inte när jag går. 
iallafall, det gick fort att gå, men kom haltande in i mål, men vad gör det om hundra år? glad att jag iallafall fick gå, att jag fick testa att gå från start till mål.. det kändes bra! 
nu har jag ont & är orolig över att jag måste hälsa kryckorna välkommna. 
 
annars har dagen varit bra, allting har gått så otroligt fort. fick testa att ta venprover på vården, riktigt kul! (kan visa bilder när jag kommer hem). man blev så glad när man lyckades, speciellt på första försöket! 
nu har jag demensvård som snart är slut sen en kort medicin lektion, sen slutar jag! svenska lektioner idag & imorgon är inställda, och komplementärmedicin & vård på fredag, så har as najs schema! det kan jag också visa sen :) 

saknar även min fina pojkvän, så toooomt :( 
 

Kommentera

Publiceras ej