GENOMFÖRKYLD

0kommentarer

Godmorgon! Sitter i skolan nu och jobbar med ett grupparbete, men vi är klara så jag gör massa annat, tittar till exempel på kläder :') tänkte berätta lite kort om min helg, i fredags var jag & älskling enbart hemma och hade de mysigt. 
i lördags klev vi upp och åkte iväg till västerås för shopping, fick med mig bland annat tre tröjor, nya vantar & halsduk hem.. om jag har ork kanske jag kan visa det någon dag. 
när vi kom hem från västerås hämtade vi upp robin & oskar för att åka vidare till barkaby där det var bilträff.. sveriges största! jag hade förväntat mig mer, hälla i västerås är mycket roligare! men vägen dit och vägen hem var riktigt kul. 
igår var jag & älskling i köping med hans kusin, åt kebaaaab<3, sen hem och titta på film & äta massa godis. 
kort & gott har jag haft en bra helg, nu är jag genomförkyld, inte alls lika kul.. 
 

Kommentera

Publiceras ej