HÖST

0kommentarer

Nu är verkligen hösten här, det är dimimgt och mörkt ute! Men jag är inte ledsen för det, för jag tycker att det är rätt mysigt ändå. Att få ha mjukisbyxor och sockor på sig hemma och att ha en anledning till att ligga inne och titta på film istället ör att vara ute. Inatt sov älskling hos mig (första gången i en vecka)... våra föräldrar har varit så oroliga över att vi inte kommer upp och iväg till skolan, MEN det gjorde vi! vi åt frukost och det är vanligast vis aldrig jag någonting gör eller hinner. därför är jag också på bra humör eftersom att jag fick vakna bredvid min älskling♥ nu sitter jag iallafall i skolan och har håltimme fram till halv elva, riktigt drygt! men resten utav min klass har engelska... den här dagen är riktigt lång och seg. men studiedag på fredag, så känns det lite bättre! nej nu ska jag slå på en film eller någonting:) 

Kommentera

Publiceras ej