KALLELSE

0kommentarer

Gordmorgon och förlåt för den hemska uppdateringen! Men nu är det så att jag är sjuk..eller ja, vet inte riktigt. Grymt trött i kroppen och har ont i huvudet. Så var hemma igår och idag från skolan. 
Igår pluggade jag diabetes hela dagen eftersom att jag skulle åkt in till skolan och gjort provet idag, men känner att jag inte riktigt kan tänka klart. så lika bra att göra det någon annan dag.
just nu sitter jag och skriver lite på min svenska uppsats om Teckenspråk! ska försöka få klart den så fort som möjligt. 
Jag har även fått hem en kallelse till magnetkamera undersökning av mitt knä! fast... den 13 oktober, en månad kvar liksom...och jag har redan tröttnat på kryckorna, men måste hoppa minst en månad till eftersom att läkaren inte vill att jag ska stödja mig på benet iaf det är något som har slitis. 
såå lite ledsen tjej här, men får väl göra det bästa av situationen! nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats och ta på mig lite skönare kläder, avlider av värmen! 

Kommentera

Publiceras ej